Nowe BMW serii 2 Coupé.

Nowe BMW serii 2 Coupé.

Atletyczne proporcje i sportowa dynamika jazdy: odkryj nowe BMW serii 2 Coupé.

Dzięki szerszemu o 31 mm rozstawowi kół w porównaniu z poprzednim modelem oraz unikalnemu w tej klasie napędowi na tylne koła BMW serii 2 Coupé oferuje znacznie lepszą charakterystykę prowadzenia i bardzo zwinne właściwości jezdne. Gama mocnych silników zapewnia zarówno wydajność, jak i dynamiczną jazdę.

BMW M240i xDrive:
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym w l/100 km: 8,8–8,1
Emisja CO₂ w cyklu mieszanym w g/km: 200–185

BMW SERII 2 COUPÉ.

Z KLASYCZNYM NAPĘDEM TYLNYM.

Napęd tylny nowego BMW serii 2 Coupé zapewnia sportowe wrażenia z jazdy. Opcjonalny adaptacyjny sportowy układ kierowniczy z funkcją Servotronic umożliwia bardziej bezpośrednie i zwinne kierowanie pojazdem przy mniejszym nakładzie siły.

BMW Serii 2

ODKRYJ NAJWAŻNIEJSZE CECHY NOWEGO BMW SERII 2 COUPÉ.

BMW serii 2 Coupé
Sportowy mechanizm różnicowy M zapewniający idealną trakcję.

Sportowy mechanizm różnicowy M zapewniający idealną trakcję.

Opcjonalny sportowy mechanizm różnicowy M optymalizuje trakcję i stabilność jazdy podczas zmiany pasa ruchu i przyspieszaniu na wyjściu z zakrętów, przy szybkim pokonywaniu zakrętów oraz na nawierzchni o zróżnicowanych właściwościach. Trakcja optymalizowana jest poprzez elektronicznie sterowaną wielopłytkową blokadą mechanizmu różnicowego zmniejszającą różnice prędkości obrotowej pomiędzy tylnymi kołami.
Wysokowydajne silniki BMW serii 2 Coupé.

Wysokowydajne silniki BMW serii 2 Coupé.

BMW serii 2 Coupé może być wyposażone w wydajny 4-cylindrowy silnik benzynowy lub wysokoprężny BMW TwinPower Turbo, albo w BMW M240i xDrive w 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW M TwinPower Turbo o mocy 374 KM.
Sportowa skrzynia Steptronic zapewniająca szybką zmianę biegów.

Sportowa skrzynia Steptronic zapewniająca szybką zmianę biegów.

Opcjonalna 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic umożliwia bardzo sportową zmianę biegów. Zarówno automatycznie, jak i ręcznie łopatkami przy kierownicy lub dźwignią biegów, umożliwiając komfortową albo dynamiczną jazdę. W trybie SPORT PLUS i przy dźwigni w lewej pozycji S/M zmianę biegów skonfigurowano pod kątem najwyższych osiągów.
Adaptacyjny układ jezdny M o optymalnej amortyzacji.

Adaptacyjny układ jezdny M o optymalnej amortyzacji.

Opcjonalny adaptacyjny układ jezdny M dostosowuje się elektronicznie do warunków nawierzchni i jazdy. Oprócz tego kierowca może wybrać przełącznikiem właściwości jezdnych charakterystykę pracy układu jezdnego – od komfortowej po wybitnie sportową i zwinną.
Turbinowe Nerki w jednoczęściowym obramowaniu.

Turbinowe Nerki w jednoczęściowym obramowaniu.

Nerki w jednoczęściowym obramowaniu podkreślają pełen charakteru wygląd nowego BMW serii 2 Coupé. Zamiast klasycznych listew grilla mamy tu ekspresyjne klapy. Otwierają się i zamykają w zależności od zapotrzebowania na powietrze, wizualizując przy tym moc znajdującego się za nimi silnika.
Stylistyka tyłu.

Stylistyka tyłu.

Daleko rozstawione, charakterystyczne lampy tylne podkreślają szeroką sylwetkę nowego BMW serii 2 Coupé. Poziome linie tworzą grę światła i cienia, która daje tyłowi efektowny wygląd.
Reflektory przednie Bi-LED.

Reflektory przednie Bi-LED.

Nowe reflektory przednie BMW serii 2 Coupé nie mają postaci podwójnych okrągłych lamp, lecz pojedynczych reflektorów, co jest nawiązaniem do słynnych coupé BMW, takich jak BMW 2002. Dzięki technologii Bi-LED światła mijania i drogowe zostały umieszczone w jednej lampie.
Inteligentny asystent osobisty i Connected Music.

Inteligentny asystent osobisty i Connected Music.

Integracja smartfonów i rejestrator jazdy.

Integracja smartfonów i rejestrator jazdy.

Digital Key i aplikacja My BMW.

Digital Key i aplikacja My BMW.

BMW Live Cockpit Professional.

BMW Live Cockpit Professional.

Opcjonalny BMW Live Cockpit Professional w BMW serii 2 oupé z wielofunkcyjnym wyświetlaczem wskaźników o przekątnej 12,3 cala wyświetlaczem centralnym o przekątnej 10,25 cala daje optymalny ogląd wszystkich informacji istotnych dla jazdy oraz umożliwia łatwą i intuicyjną obsługę cyfrowych funkcji pojazdu.
Inteligentny asystent osobisty BMW.

Inteligentny asystent osobisty BMW.

Inteligentny asystent osobisty BMW w nowym BMW serii 2 Coupé zachwyca naturalną i osobistą interakcją. Od pierwszej jazdy całkowicie skupia się na Twoich życzeniach – i samodzielnie się uczy, aby jak najlepiej odpowiadać na Twoje nawyki i potrzeby. Umożliwia na przykład przełączanie trybu SPORT za pomocą polecenia głosowego lub objaśnia kwestie związane z pojazdem.
BMW Serii 2

BMW serii 2 Coupé.

NAJWAŻNIEJSZE CECHY WNĘTRZA BMW SERII 2 COUPÉ.

W kokpicie BMW serii 2 Coupé wszystkie wskazania i elementy obsługi podporządkowane są kierowcy. Opcjonalna kierownica skórzana M z przyciskami wielofunkcyjnymi, znaczkiem M i obręczą obitą skórą Nappa z wyprofilowanymi oparciami na kciuki zapewnia sportowe, bezpośrednie wyczucie kierowania.

BMW SERII 2 COUPÉ W SKRÓCIE.

TURBINOWE KLAPY NEREK BMW.
01

TURBINOWE KLAPY NEREK BMW.

CYFROWE TECHNOLOGIE.
02

CYFROWE TECHNOLOGIE.

LAMPY PRZEDNIE W TECHNOLOGII BI-LED.
03

LAMPY PRZEDNIE W TECHNOLOGII BI-LED.

SZEROKI ROZSTAW OSI.
04

SZEROKI ROZSTAW OSI.

ZAPYTAJ O NOWE BMW SERII 2 COUPÉ.

Zgoda na komunikację marketingową

Chcę otrzymywać komunikację marketingową od Gazda Group sp. z o.o. za pośrednictwem

Wnioski o wprowadzenie zmian w zakresie oświadczenia o wyrażeniu zgody oraz prawo do wycofania zgody

Zużycie paliwa i emisja CO₂ BMW serii 2 Coupé.

BMW M240i xDrive Coupé: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym w l/100 km: 8,8–8,1 Emisja CO₂ w cyklu mieszanym w g/km: 200–185

BMW 220i Coupé: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym w l/100 km: 6,9–6,3 Emisja CO₂ w cyklu mieszanym w g/km: 156–142

BMW 220d Coupé: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym w l/100 km: 5,1–4,6 Emisja CO₂ w cyklu mieszanym w g/km: 134–120

Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂ i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.